Цього тижня перша редакторка Ostroh.info Інна Боровець розказала учасникам і учасницям проекту Ostroh.info про те, як виглядає позитивний піар та для чого він потрібен ЗМІ.
Інна нині працює pr-менеджеркою в ТРЦ “ЗЛАТА ПЛАЗА” в Рівному та продовжує навчання на кафедрі журналістики НауОА.
Залишаємо короткий список порад-цитат та фотографії із зустрічі:
- Часто клієнт не знаходить свій продукт. Піар допомагає знайти товару свого клієнта.
- Якщо ви не робите чогось особливого, сьогодні ви на ринку не втримаєтеся.
- Ми продаємо не зубну пасту, ми продаємо білі зуби.
- З кожною цільовою аудиторією говоримо різними повідомленнями.
- Що таке бренд? Бренд – це картинка в голові клієнта.
фото: Владислав Бойченко
більше фото шукайте на нашій фб-сторіночці