Цього тижня перша редакторка Ostroh.info Інна Боровець розказала учасникам і учасницям проекту Ostroh.info про те, як виглядає позитивний піар та для чого він потрібен ЗМІ.

Інна нині працює pr-менеджеркою  в ТРЦ “ЗЛАТА ПЛАЗА” в Рівному та продовжує навчання на кафедрі журналістики НауОА.

Залишаємо короткий список порад-цитат та фотографії із зустрічі:

  • Часто клієнт не знаходить свій продукт. Піар допомагає знайти товару свого клієнта.
  • Якщо ви не робите чогось особливого, сьогодні ви на ринку не втримаєтеся.
  • Ми продаємо не зубну пасту, ми продаємо білі зуби.
  • З кожною цільовою аудиторією говоримо різними повідомленнями.
  • Що таке бренд? Бренд – це картинка в голові клієнта.

фото: Владислав Бойченко

більше фото шукайте на нашій фб-сторіночці